Met de kranten van ETT Media valt jouw artikel of advertentie op de mat van duizenden lezers! Onderzoek toont aan dat het publiek meer betrokken is bij advertenties in huis-aan-huisbladen dan bij enig ander medium, print of digitaal. Een themakrant is daarom een ideaal middel om
jouw informatie bekend te maken. En natuurlijk publiceren we het ook online, voor een nóg groter bereik. Voor jouw dé manier om jouw informatie onder de aandacht te brengen in de regio.
Huis-aan-huiskranten zijn uniek door hun uitstekende lokale bereik. Precies in het gebied waar jouw product, dienst of openstaande vacature relevant is, bereik je jouw gewenste doelgroep.
Adverteren
De huis-aan-huiskrant is nog steeds springlevend! Zo lezen 10,8 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder wel eens een huis-aan-huiskrant. Daarbij blijkt dat wie de huis-aan-huiskrant leest, deze ook zeer intensief leest. Voor adverteerders zijn deze cijfers interessant. Wie lokaal inwoners wil bereiken, kan meeliften op de populariteit van de huis-aan-huiskranten. Met een advertentie in een van onze thema-edities ben je ervan verzekerd dat jouw advertentie op de mat van duizenden lezers valt. En wist je dat onderzoek aantoont dat het publiek meer betrokken is bij advertenties in huis-aan-huisbladen dan bij enig ander medium, print of digitaal?! De themakrant is daarom een ideaal middel om jouw informatie of bedrijf bekend te maken.
Ontwerpbureau is niet nodig
Wij hebben een team van vormgevers die jouw advertentietekst omzetten tot professionele advertenties die goed zullen opvallen in de krant. Dit is bovendien bij de prijs inbegrepen en scheelt je een hoop kosten. De opmaak is dus gratis! Kies voor een kwart, halve of hele pagina advertentie. Adverteren kan in verschillende gedeelten van de krant. Ook wel katernen genoemd. Plaatsing voorin de krant is erg gewild, daarnaast is de voor- en achterpagina heel populair.