Aanleverspecificaties advertorial

In onze huis-aan-huis kranten zijn de advertenties en redactionele artikelen strikt van elkaar gescheiden.
Voor onze online kranten geldt dat u ervoor kunt kiezen om een advertentie in te vullen in de vorm van een redactioneel artikel; de advertorial. Naast dat deze opmaak aantrekkelijk is voor de lezer, is er meer ruimte voor tekst. Het geeft u de mogelijkheid om een commerciële boodschap te verwerken in een inhoudelijk goed geschreven, informatief artikel. Wilt u de advertentie die geplaatst is in de fysieke krant, doorplaatsen in de online editie? Dan is dat uiteraard ook mogelijk.

Op het platform www.themanieuws.nl plaatsen wij onze kranten met redactionele content en tegen betaling inclusief advertorial en/of logo met doorlink, voordat de huis-aan-huis verspreiding heeft plaatsgevonden.

Responsive

Houd er rekening mee dat de krant er online wat anders uit kan zien. De krant is online namelijk ‘responsive’. Dit betekent dat hij meeschuift met alle beeldformaten (ook ipad/tablet en mobiel), zodat het dus altijd makkelijk te lezen blijft voor alle gebruikers. Om dit te bewerkstelligen is de pagina opgebouwd uit losse elementen en is het soms noodzakelijk de huisstijl iets aan te passen.

Het materiaal
Voor de advertorial mag zowel de tekst als het beeldmateriaal afwijken van uw advertentie in de
huis-aan-huis krant en is het gebruik van filmpjes toegestaan. Wenst u hier gebruik van te maken? Dan kunt u een link bij ons aanleveren die verwijst naar een filmpje op YouTube. De lezer ziet dit in de vorm van een voorbeeldweergave. Verder is het belangrijk dat uw advertorial overzichtelijk blijft. Daarom is ons advies hiervoor een tekst te hanteren van maximaal 700 woorden met daarnaast aantrekkelijk beeldmateriaal.

Voor de opmaak van uw advertorial, ontvangen wij graag het volgende:

• Maximaal 700 woorden in een Word-document.
• Het logo, bij voorkeur als JPEG-afbeelding in een resolutie van 500 KB.
• Beeldmateriaal; graag in een hoge resolutie.
• De link naar het gewenste videomateriaal op YouTube.
• Eventuele huisstijlelementen, zoals een font (het lettertype).
* Als een font niet beschikbaar is, gebruiken we het font van Themanieuws.

Let op:
teksten worden door ETT Media op inhoud gecontroleerd, niet geredigeerd. Indien grote wijzigingen noodzakelijk zijn, stellen wij u hiervan op de hoogte.

Het materiaal ontvangen wij graag via advertenties@ettgroep.nl onder vermelding van de per mail aangegeven projectcode.

Alleen samen kunnen wij het bereik vergroten…
Wij dragen zorg voor de promotie van de krant via onze social media kanalen LinkedIn, Twitter en Facebook. Alleen samen kunnen wij het bereik van de krant vergroten. Daarom ontvangt u, zodra deze is toegevoegd aan ons platform, een link die verwijst naar de betreffende editie. Evenals de banner die wij u toezenden aan het einde van het proces. Het delen van deze link met banner, ter aankondiging van de krant, moedigen wij zeker aan.