Het schrijven van een redactionele bijdrage is een totaal ander plaatje als het maken van een advertentie. Een redactionele bijdrage bestaat uit een informatieve en interessante tekst welke is opgebouwd middels een praktijkvoorbeeld, cliëntverhaal of interview.
Dit betekent:
- dat er vanuit de interesse van de klant/lezer en niet vanuit het bedrijf geschreven dient te worden.
- er geen bedrijfsnaam genoemd mag worden in de titel van het stuk.
- de redactie geen commerciële uiting mag hebben (dus geen logo) behalve een website en/of telefoonnummer.
- dat er een mooie afbeelding/foto van 1MB aangeleverd mag worden, passend bij het onderwerp.
Let op: teksten worden door ETT Media op inhoud gecontroleerd, niet geredigeerd. Indien grote wijzigingen noodzakelijk zijn, stellen wij u hiervan op de hoogte.
ETT Media maakt écht informatieve kranten. Om te zorgen dat de kwaliteit hoog is en de kranten interessant blijven, stellen wij hoge eisen aan de door u aan te leveren content inzake de redactiepagina’s.
Wat u van ons kunt verwachten?
Kwaliteit! Onze collega’s van de redactie zullen de aangeleverde content nalopen. Indien nodig worden er redactionele aanpassingen uitgevoerd en uiteraard krijgt u altijd een proefdruk van uw pagina, alvorens de krant wordt gedrukt!